måndag 7 juli 2008

Lunch & Mina vänner

PÅ BILDEN ÄR MIN HARE VIT-MARIE
Idag lunchade jag för 1390 €. Det kostar och vara på topp. Men men jag umgås bara med akademiker och andra hertiginnor. Inte dom fejkade som våldtar harar (von Porat). SÅ inget fejk här inte. Min lunch bestod av en hummergratäng med strimlad morot & lök. Mina kaniner & harar fick morötter direktimporterade ifrån elfenbenskusten bara det kostade mig 7479 € (euro inte kronor). Sug på den du hertiginnan, som matar dina kaniner med grönsaker från Lidl.

Det går rykten om att Hertiginnan af Uppsala är lesbiska. & hennes kaniner + harars uppgift är och bita henne i klitoris så hon blir upphetsad, då hon inte får något av sin "man" som egentligen inte excisterar.

Nu väntar min Chevrolet på mig ska hämta min special designade väska från MarcJacobs med äkta pärlor och safirer från Tiffany's, måste kila..

Auf wiederszeen!

3 kommentarer:

anna wintour sa...

hur kan du äta mitt husdjur? du är galen

Anonym sa...

FY FAN vad bra!!!!!!!!!
Tror jag DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR av skratt åt hela bloggen. Hon af uppsala lär få sig en AHA-upplevelse!!!

Anonym sa...

haha, jag anar en viss copy-cat. Keep going...... :)