söndag 22 juni 2008

SpåGumma & VaXDocka

Idag ska jag få hem min vaxdocka som är gjord ytterst detaljerat. Jag får den ifrån ett koreanskt företag som bara väljer ut 10 personer i världen. Och som hertiginna blir man ju vald på direkten. Vill gratulera till Hertiginnan af Sweden för de extravaganta D&G klänningarna, man som hertiginna fick ju en privat visning med det VIP kort man har till allt och alla.
Senare idag ska jag och Elenora (Prinsessa af LågTyskland) till en spågumma i Rotterdam, Holland. Hon är ju verkligen superläskig, hon ser ju bara rakt igenom mig, hon ser direkt vilken underbar person jag är & min karisma. Därför jag spår mig, behöver intala mig och bli påminnd om hur formidabel jag egentligen är. Nu står pressen utanför min våning, jag har låtit de 40 internationella tidningarna som jagat mig ett decenium fått vänta lite för länge nu så jag ska ge dem en skymt av mig.
Nedan är spågumman i Rotterdam hon heter Laurelle vanderSchszen
Glömde tilläga att GarboDolls tänker lansera en Barbie gjort exakt som mig

1 kommentar:

Anonym sa...

alltså, det enda du gör är att skriva en massa skit om Anne Von Porat. En jävla massa tjat om: "när man är hertiginna...", "Som hertiginna....", "Eftersom jag är hertiginna..."

Det är liiite väl långsökt. Du bara överdriver och jag kan inte fatta att du har tid och ork att låtsas att du är någon som du inte är och bara göra narr av Anne.