tisdag 4 november 2008

JAG FÅR PARKERA ÖVERALLT

Eftersom att jag befinner mig på en högre nivå än alla andra så får jag parkera min bil och min röv vart än jag vill. Jag har med andra ord imunitet och får sätta röven på vad jag vill! Ha ha ha.
Jag har inte tagit en diplomat utbildning men ändå får jag parkera var jag vill, sanningen är den är att jag är Hertiginna, men det kanske ni visste redan.

Den 30 november fyller Rojalistiska Gruppen 90 år, alla prinsessor, hertigar och grevinnor skall närvara därmed jag. Kungligheter ska samlas här i Tyskland precis nära orten där jag bor, så jag behöver inte lyfta min röv långt, självklart var det på min begäran.

Jag har vissa behov här i livet, jag gillar golden shower, ni vet piss-sex? Men det gör väl alla kvinnor som inte kan få in en kuk mellan de feta låren vi har?
Stay real, because Hertiginnan von Deutschland is the Deal!

Inga kommentarer: